به طور سنتی اولین مرحله در فرآیند سئو شامل مطالعه عبارات کلیدی رایج در زمینه کسب و کار یا موضوعی است که فعالیت شما حول محور آن در جریان است. این عبارات همچون پلی بین شما و کاربران عمل کرده و فعالیت شما را در بازار رقابتی آنلاین تضمین می کند. از این نظر ، عبارت کلیدی جنبه اقتصادی داشته و توجهات را به خود جلب می کند. اگر چه امروزه با افزایش پارامترهای سئو ، از اهمیت و کارآیی عبارات کلیدی کاسته شده است ولی نباید فراموش کرد که عبارت کلیدی هنوز هم به عنوان یک پارامتر در فرآیند سئو عمل کرده و از اهمیت برخوردار است.
نتیجه گیری :
عبارت کلیدی سرنخ هایی را در مورد احساسات و تفکرات کاربران به ما عرضه می کنند تا در مورد استراتژی های کسب و کار تصمیمات سازنده ای اتخاذ کنیم . عبارت کلیدی برای ما به عنوان آشکارسازهای قوی عمل کرده و ما را به سمت اهداف مشخص هدایت می کنند. از این نظر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.
تعداد کامنت ها:2
جمالی
این یک تست است برای سئو
ریاحی فرد
پست بسیار ارزشمندی است